Nieuw in Het Arsenaal in Naarden-Vesting: Kloosterman Exclusief
Heeft u vragen? Wij staan u uiteraard graag te woord: 035 - 524 05 50 Uw interesse gewekt? Een afspraak is zo gemaakt! Afspraak maken

>>Klanten aan het woord

Klanten aan het woord over Kloosterman Keukens & Badkamers

Service Kloosterman stopt niet na 12 jaar!

Wat Huizer Peter Waards betreft, mogen we een pluim uitreiken aan Kloosterman keukens en badkamers in Huizen. Hij schrijft: "In oktober 1996 heeft dat bedrijf, tot volle tevredenheid van mijn echtgenote en mij, onze nieuwe keuken geleverd (het plaatsen is in eigen beheer gedaan), voorzien van de nodige inbouwapparatuur. Recentelijk hing de deur van het koelgedeelte van de dubbeldeurs (Bosch) inbouwkoelkast scheef. Nadere inspectie leerde mij, dat van de drie schanieren het bovenste gedeeltelijk was afgebroken (de deur van de koelkast gaat bij wijze van spreken 10 keer per uur open en dicht - voornamelijk veroorzaakt door de twee nog thuiswonende zoons - en dat al bijna 12 jaar). Aangezien ik bang was, dat de twee overige scharnieren nu ook zouden afbreken, met alle gevolgen van dien, ben ik meteen naar de firma Kloosterman gefietst, en heb daar het probleem voorgelegd."

"Als huiswerk kreeg ik mee om het typenummer etc. op te zoeken, dan zou het bedrijf er 'gisteren' nog voor zorgen, dat er meteen twee nieuwe scharnieren zouden worden besteld. Binnen 10 minuten had ik het bedrijf van de benodigde informatie voorzien. Naar eigen zeggen zou de levering van de scharnieren slechts een paar dagen op zich laten wachten. Wie schetste echter mijn verbazing: ik was nog maar net thuis, toen een medewerker van Kloosterman mij belde met de vraag, of hij meteen even langs kon komen. Men had namelijk in het magazijn nog twee nieuwe schanieren gevonden, waarvan men het vermoeden had, dat die weleens passend zouden kunnen zijn."

"Zo gezegd, zo gedaan, en wat bleek, het waren de goede (fabrikanten schijnen scharnieren etc. regelmatig te wijzigen). Degene die kwam, is mij meteen behulpzaam geweest om het kapotte scharnier te vervangen door het nieuwe. Ik hoefde slechts de nieuwe scharnieren te betalen, maar geen voorrijdkosten etc. Vanzelfsprekend was ik erg tevreden over de snelle en uitstekende service van de firma Kloosterman."

Kloosterman watervlug!

Mona Westra uit Huizen wil graag een pluim toekennen aan Kloosterman Keukens en Badkamers in Huizen.

"Ik ontdekte donderdag 1 juni dat mijn keukenkraan langs de kraan drupte. Ook als hij gewoon dicht stond. Vrijdag begon hierdoor het aanrechtblad wat te wijken. Er stond een lang weekend voor de deur vanwege Pinksteren. Toen ik op vrijdagmiddag twaalf uur belde met Kloosterman Keukens in Huizen was daar, de persoon die mij daarover te woord zou moeten staan, niet aanwezig. Ik werd om twee uur terug gebeld en er werd mij gevraagd even langs te komen om tot een oplossing te komen. In het magazijn waren twee keukenkranen aanwezig van keukens die de eerste twee weken nog niet geplaatst zouden worden en die dus, voor die klanten, op tijd nabesteld konden worden. Een van deze kranen vond ik prima geschikt voor mijn keuken. Er werd een monteur bereid gevonden de kraan nog even te komen plaatsen. En om vier uur ’s middags was het probleem verholpen. Geweldig zoals dit door de beide betrokken heren is opgelost, een welverdiende pluim!"

Over ons
 
Laat u terugbellen